خرید واکسن گارداسیل در تهران

خرید واکسن گارداسیل در تهران به راحتی می توانید از آوام چی تهیه کنید با قیمتی مناسب ، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ویروسی است که می تواند باعث سرطان دهانه رحم و همچنین زگیل تناسلی شود. می تواند از طریق رابطه جنسی و از برخی از انواع تماس پوستی به پوست سرایت کند. HPV همچنین می تواند منجر به سرطان در نواحی مانند آلت تناسلی، مقعد، واژن، فرج و گلو شود.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که ممکن است با بیماری های قلبی عروقی در زنان مرتبط باشد. HPV می تواند باعث ایجاد برخی از انواع سرطان و زگیل تناسلی شود. واکسن یک راه مهم برای جلوگیری از عفونت و گسترش HPV است. زمانی که قبل از اینکه کسی در معرض ویروس قرار گیرد به او واکسن تزریق شود بهتر عمل می کند.

 

واکسن گارداسیل 9 چیست؟

خرید واکسن گارداسیل در تهران
خرید واکسن گارداسیل در تهران ، واکسن گارداسیل 9 هم در زنان و هم در مردان استفاده می شود.

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یک بیماری مقاربتی است که می تواند باعث زگیل تناسلی، سرطان دهانه رحم، سرطان مقعد، سرطان های مختلف فرج، واژن، اوروفارنکس (بخش میانی گلو) یا سر و گردن شود.

واکسن گارداسیل 9 در دختران و زنان 9 تا 45 ساله برای پیشگیری از سرطان دهانه رحم / واژن / مقعد یا زگیل تناسلی ناشی از انواع خاصی از HPV استفاده می شود.

واکسن گارداسیل 9 همچنین در پسران و مردان 9 تا 45 ساله برای پیشگیری از سرطان مقعد یا زگیل تناسلی ناشی از انواع خاصی از HPV استفاده می شود.

حتی اگر قبلاً زگیل تناسلی داشته‌اید یا در گذشته آزمایش HPV مثبت یا پاپ اسمیر غیرطبیعی داشته‌اید، ممکن است گارداسیل 9 را دریافت کنید. با این حال، این واکسن زگیل تناسلی فعال یا سرطان های مرتبط با HPV را درمان نمی کند و عفونت HPV را درمان نمی کند.

واکسن گارداسیل 9 از بیماری های ناشی از HPV انواع 6، 11، 16، 18، 31، 33، 45، 52 و 58 جلوگیری می کند و از بیماری های ناشی از سایر انواع HPV جلوگیری نمی کند مانند بیماری های مقاربتی مانند کلامیدیا، سوزاک، تبخال، اچ آی وی، سیفلیس و تریکومونیازیس محافظت نمی کند.

اگر باردار هستید یا قصد بارداری دارید به پزشک خود اطلاع دهید و با مشورت پزشک از واکسن گارداسیل استفاده کنید.

 

 

واکسن گارداسیل را چند دوز باید دریافت کنیم؟

خرید واکسن گارداسیل در تهران

خرید واکسن گارداسیل در تهران، واکسن گارداسیل 9 در یک سری 2 یا 3 دوز واکسن تزریق می شود. تا زمانی که بین 9 تا 45 سال هستید، ممکن است اولین واکسن را در هر زمانی انجام دهید. دوز دوم 2 تا 6 ماه پس از اولین واکسن تزریق می شود. دوز سوم ممکن است 6 ماه پس از اولین واکسن تزریق شود. مطمئن شوید که تمام دوزهای توصیه شده از این واکسن را دریافت کنید وگرنه ممکن است به طور کامل در برابر بیماری محافظت نشوید.

اگر یک نوبت از واکسن گارداسیل را فراموش کنم چه اتفاقی می افتد؟

اگر دوز تقویت کننده را فراموش کردید یا از برنامه عقب افتادید با پزشک خود تماس بگیرید. دوز بعدی باید در اسرع وقت داده شود. نیازی به شروع مجدد نیست.

 

قبل یا بعد از دریافت واکسن گارداسیل از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟

خرید واکسن گارداسیل در تهران

دستورالعمل های پزشک خود را در مورد هرگونه محدودیت در غذا، نوشیدنی یا فعالیت دنبال کنید.

عوارض جانبی واکسن گارداسیل
در صورت داشتن علائم واکنش آلرژیک به گارداسیل فوری به پزشک مراجعه کنید: کهیر. مشکل در تنفس؛ تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو.

تمام عوارض جانبی که پس از دریافت این واکسن دارید را پیگیری کنید. هنگامی که یک دوز تقویت کننده دریافت می کنید، باید به پزشک اطلاع دهید که آیا تزریق قبلی عوارض جانبی داشته است.

ممکن است پس از دریافت این واکسن احساس ضعف کنید. برخی از افراد پس از دریافت این واکسن، واکنش هایی شبیه به تشنج داشته اند. ممکن است پزشک شما بخواهد که در 15 دقیقه اول پس از تزریق تحت نظر باشید.

ابتلا به سرطان ناشی از HPV برای سلامتی شما بسیار خطرناک تر از دریافت واکسن برای محافظت در برابر آن است. با این حال، مانند هر دارویی، این واکسن می تواند عوارض جانبی ایجاد کند، اما خطر عوارض جانبی جدی بسیار کم است.

 

 

برای خرید واکسن گارداسیل می توانید با مشاوران آوام چی در ارتباط باشید 

تا راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.

021-***

02128428280 داخلی 1

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]