واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی یک واکسن پیشگیرانه است که برای محافظت در برابر بیماری‌های ناشی از ۹ نوع ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) توسعه یافته است.
جهت سفارش واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی خارجی با ما میتوانید تماس بگیرید.
پاسخگویی تیم شرکت:
02128428280
سفارش واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی خارجی

دوزهای واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی

این واکسن می‌تواند از بروز سرطان‌های دهانه رحم، مقعد، آلت تناسلی، سر و گردن و زگیل تناسلی جلوگیری کند. این واکسن برای افراد ۹ تا ۴۵ ساله توصیه می‌شود و معمولاً در عضله بازو تزریق می‌شود. این واکسن به صورت ۲ یا ۳ دوز تجویز می‌شود و اثر آن حداقل ۵ سال است12
واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی نسبت به واکسن گارداسیل ۴ ظرفیتی از پوشش بیشتری برخوردار است و می‌تواند از بیماری‌های ناشی از ۵ نوع دیگر از HPV که شامل ۳۱، ۳۳، ۴۵، ۵۲ و ۵۸ هستند نیز محافظت کند. این نوع‌ها مسئول حدود ۱۴ درصد از سرطان‌های دهانه رحم و ۴ درصد از سرطان‌های مقعد هستند
پرداخت درب منزل
داروخانه آنلاین - داروخانه آنلاین شبانه روزی

قیمت واکسن گارداسیل ۹

ظرفیتی در ایران متفاوت است و بستگی به تامین‌کننده و بازار دارد. در سال ۱۴۰۲ قیمت دولتی هر دوز گارداسیل ۹ حدود ۴ میلیون تومان بوده است

واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی یک واکسن ایمن و موثر است که می‌تواند از بسیاری از بیماری‌های خطرناک و مرگبار ناشی از HPV جلوگیری کند. این واکسن توسط سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید شده است و در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. اگر سوال دیگری دارید، خوشحال می‌شوم به شما کمک کنم.
واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی معمولاً ایمن و خوب تحمل می‌شود، اما ممکن است برخی عوارض کوتاه مدت و خفیف را ایجاد کند.

عوارض تزریق واکسن

این عوارض می‌توانند شامل:
درد، تورم، قرمزی یا خونریزی در محل تزریق
سردرد، خستگی، تب، لرز، بی‌اشتهایی، اسهال یا استفراغ
واکنش‌های آلرژیک نادر مانند خارش، بروز راش‌های پوستی، تنگی نفس، تند شدن ضربان قلب یا شوک آنافیلاکسی
این عوارض معمولاً در عرض چند ساعت یا روز بعد از تزریق از بین می‌روند و نیاز به درمان خاصی ندارند. اما اگر عوارض شدید یا طولانی مدتی داشتید، باید به پزشک مراجعه کنید.
واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی معمولاً ایمن و خوب تحمل می‌شود، اما ممکن است برخی عوارض کوتاه مدت و خفیف را ایجاد کند. این عوارض می‌توانند شامل12:
  • درد، تورم، قرمزی یا خونریزی در محل تزریق
  • سردرد، خستگی، تب، لرز، بی‌اشتهایی، اسهال یا استفراغ
  • واکنش‌های آلرژیک نادر مانند خارش، بروز راش‌های پوستی، تنگی نفس، تند شدن ضربان قلب یا شوک آنافیلاکسی

این عوارض معمولاً در عرض چند ساعت یا روز بعد از تزریق از بین می‌روند و نیاز به درمان خاصی ندارند. اما اگر عوارض شدید یا طولانی مدتی داشتید، باید به پزشک مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]