ویروس HPV که یک ویروس عفونی می باشد، در صورت مبتلا شدن فرد باعث بروز بیماری هایی می شود که شایع ترین آن ها زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم در خانم ها می باشد. با تزریق این واکسن در سنین پایین می توان از بروز این بیماری ها جلوگیری کرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی میتوانید با شرکت و کارشناسان ما صحبت کنید:

راههای تماس با ما:

021-28428280

آوام چی سامانه استعلام و ارسال فوری اقلام دارویی

از داروخانه های اطراف شما

قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی

اگر چه کار اصلی واکسن گارداسیل، ایمن کردن بدن در برابر ویروس HPV است، اما این واکسن کاربردهای دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. اما قبل از آن این نکته را هم در نظر داشته باشید که واکسن گارداسیل تشکیل شده از پروتئین‌هایی که در ویروس HPV وجود دارند و هدف آن تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر این ویروس‌ها است. با فراهم کردن حمایت ایمنی در برابر این ویروس‌ها، این واکسن از ایجاد بیماری‌های جدی مانند سرطان‌های مختلف پیشگیری می‌کند.

فرم درخواست دارو

کاربرد واکسن گارداسیل:

۱- پیشگیری از سرطان دهانه‌ی رحم

۲- پیشگیری از انواع دیگر سرطان در زنان

۳- پیشگیری از زگیل تناسلی با واکسن گارداسیل

زمان و دورهای تزریق:

واکسن گارداسیل معمولاً به صورت سه دوز تزریق می‌شود. دوز اول معمولاً در سن 11 یا 12 سالگی تجویز می‌شود و دوزهای دوم و سوم به ترتیب 6 و 12 ماه پس از دوز اول تزریق می‌شوند. اما این یه این معنی نیست که در صورت تزریق این واکسن در سنین بالاتر، اثربخش نیست.

نکاتی مهم درباره آمپول گارداسیل

1.سابقه فرد باید پیش از تزریق، از لحاظ آلرژی و حساسیت بررسی شود.

2- افراد مبتلا به نقص سیستم ایمنی، افراد حساس به پلی ساکارید 80، آلومینیوم هیدروکسی فسفات سولفات و مخمرهای قارچی، نباید واکسن گارداسیل دریافت کنند.

3- واکسن گارداسیل، عوارضی چون قرمزی، تورم و درد محل تزریق می تواند داشته باشد.

4-  بهترین زمان تزریق واکسن، برای زنان در بازه سنی 9 تا 15 سال و مردان 9 تا 15 سال است.

5-افرادی که تزریق نکردند، تا سن 45 سالگی می توانند تزریق کنند.

قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی

مصرف واکسن گارداسیل در دوران بارداری و شیردهی

تزریق واکسن گارداسیل در دوران بارداری توصیه نمی‌شود. دلیل این امر این است که سیستم ایمنی بدن مادر در دوران بارداری به طور طبیعی کمی تضعیف می‌شود و ممکن است بدن پاسخ کاملی به واکسن ندهد. هیچ مطالعه انسانی در زمینه مصرف این واکسن در دوران بارداری یا شیردهی انجام نشده است. همچنین انجام آزمایش بارداری قبل از مصرف واکسن امری ضروری نبوده و در صورت مصرف مشکلی یا خطری فرد (غیرباردار) را تهدید نمی‌کند. اگر باردار هستید و قصد تزریق واکسن گارداسیل را دارید، باید با پزشک خود صحبت کنید.

جهت سفارش و یا اطلاع از قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-28428280

برای اطلاع از چکاپ و یا آزمایش در منزل اینجا کلیک کنید.

کپسول هگزایم AHCC 500

شرایط نگهداری واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل باید در یخچال و جای خنک (نه یخ زده) نگهداری شود. توجه داشته باشید که تمام داروهای شیمیایی و گیاهی باید دور از دسترس حیوانات وکودکان نگهداری شوند.

برای خرید اینجا کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]