خرید قرص فیتو

خرید قرص فیتو، مکمل فیتو چیست و چه کاربردی دارد؟ قرص PHYTO یک مکمل غذایی حاوی عصاره های گیاهی و عناصری مانند

اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین ها و مواد معدنی است که بیشتر برای تقویت و رشد مو، جلوگیری از ریزش مو و تقویت سلامت مو

و پوست و تقویت ناخن های شکننده استفاده می شود قرار داده شده.

احتمالا اخیراً در مورد مکمل های فیتو زیاد شنیده اید در دنیای امروز، افراد بیشتری به دنبال راه های طبیعی برای حمایت از سلامت خود هستند.

یکی از روش های رایج در این زمینه استفاده از مکمل های گیاهی است. مکمل فیتو یکی از این مکمل های گیاهی است که به عنوان یک راه حل طبیعی

برای حمایت از سلامت بدن پیشنهاد شده است.

ویتامین های فیتو طبیعی دارای ریشه های گیاهی هستند و ویتامین ها، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان های لازم برای بدن سالم را تامین می کنند.

این مکمل غذایی برای سلامت و زیبایی مو و ناخن توصیه می شود که به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی خود کراتین تولید می کند و باعث بلندتر شدن

موها، مژه ها و ناخن ها می شود. قرص های فیتو را می توان بهترین دارو برای ریزش مو دانست.

قرص فیتو به عنوان مکمل غذایی استفاده می شود و هدف از مصرف آن حمایت از سلامت و بهبود عمومی بدن است که دارای خواص ضد التهابی، آنتی

اکسیدانی، ضد عفونی کننده، ضد سرطان و تسکین دهنده است. همچنین برخی از مکمل های گیاهی به عنوان منبع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و

فیبر مصرف می شوند.

 

ترکیبات قرص فیتو چیست؟

خرید قرص فیتو

خرید قرص فیتو ترکیب قرص PHYTO
مواد تشکیل دهنده قرص فیتو بسته به نوع محصول و برند متفاوت است. با این حال، در اینجا برخی از ترکیبات گیاهی رایج در این مکمل آورده شده است:

فلاونوئیدها
تانن ها
ساپونین ها
ترپن ها
فیتواستروژن ها
آنتی اکسیدان ها

لازم است بدانید که الگوی ریزش مو بسته به شرایط در افراد مختلف متفاوت است. به همین دلیل قبل از استفاده از هر نوع مکمل گیاهی برای کاهش ریزش مو، حتما با پزشک یا متخصص پوست و مو مشورت کنید.

به یاد داشته باشید که مکمل ها تنها یکی از عوامل موثر بر بهبود ریزش مو هستند. موارد دیگری مانند پیروی از یک رژیم غذایی سالم، مراقبت مناسب از مو و پوست سر، کاهش استرس و مشورت با پزشک به همان اندازه برای بهبود ریزش مو مهم هستند.

مکمل فیتو به عنوان یک روش مکمل برای درمان ریزش مو در زنان و همچنین درمان ریزش مو در مردان استفاده می شود و حاوی ترکیباتی مانند ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و عصاره های گیاهی است که به سلامت مو و پوست سر کمک می کند.

 

مقاله مرتبط: بهترین ویتامین برای رشد سریع مو

در زیر برخی از ترکیبات رایج در مکمل های گیاهی که در جلوگیری از ریزش مو مفید هستند آورده شده است:

بیوتین:
بیوتین یکی از ویتامین های گروه B است که نقش مهمی در تقویت سلامت مو و ناخن دارد. مکمل های حاوی بیوتین به تقویت ریشه مو و کاهش ریزش غیر طبیعی مو کمک می کند.

سیلیکون:
سیلیکون یکی از مواد معدنی است که به تقویت ساختار مو، تقویت و کاهش ریزش مو کمک می کند.

روغن های گیاهی :
برخی از روغن های گیاهی موجود در مکمل فیتو مو را نرم تر و مرطوب تر می کند و در نتیجه ریزش مو را کاهش می دهد.

آنتی اکسیدان ها:
وجود آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و E در مکمل فیتو با محافظت از پوست سر و مو در برابر آسیب اکسیداتیو از ریزش مو جلوگیری می کند.

 

 

نحوه استفاده از مکمل فیتو
روزی 2 عدد قرص فیتو را با یک لیوان بزرگ آب مصرف کنید و بهتر است دوره درمان را دو بار در سال به مدت 4 ماه به صورت فصلی به پایان برسانید، مثلا یکی در بهار و یکی در پاییز.

 

 

مطالعه آزاد: داروهای ضد التهاب

 

چگونه قرص فیتو اصل را انتخاب کنیم؟

خرید قرص فیتو

خرید قرص فیتو، متاسفانه برخی از نمونه های کپسول فیتو موجود در بازار تقلبی بوده و در کشورهای همسایه تولید می شود. قرص فیتو اصل پررنگ، کاملا بیضی و در اندازه های یکسان می باشد.

نمونه های قرص فیتو فیک و تقلبی کمرنگ تر، گاها بزرگتر و کوچکتر و کاملا بیضی نمی باشند. فروشگاه آوام چی با خرید مستقیم محصولات فیتو از فرانسه خیال شما عزیزان را از بابت اصالت محصولات راحت می کند.

قرص فیتو برای

تقویت ساختار مو
افزایش رشد مو و جلوگیری از ریزش مو
تقویت ناخن و جلوگیری از شکستن ناخن های شکننده
تقویت ریشه مو
حفظ سلامت پوست سر
مکمل فیتو برای ریزش مو
سرشار از ویتامین B و آنتی اکسیدان

این محصول به ویژه در مبارزه با ریزش مو در مردان و زنان مفید است

 

 

برای خرید مکمل فیتو اورجینال با مشاوران آوام چی ارتباط بگیرید

02128428280

 

 

مکمل فیتو در کدام کشور ساخته می شود؟

خرید قرص فیتو

خرید قرص فیتو، مکمل های فیتو توسط شرکت ها و تولیدکنندگان مختلفی در دنیا از ایالات متحده آمریکا، اروپا، کانادا، استرالیا گرفته تا کشورهای آسیایی

مانند چین، هند و کره جنوبی تولید می شوند. اما همه این کشورها تحت لیسانس تولید کننده اصلی گیاه گیاهی، آزمایشگاه PHYTOSOLBA در فرانسه

فعالیت می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]