تزریق واکسن گارداسیل در منزل

تزریق واکسن گارداسیل در منزل میتواند راحتترین راه ممکن برای شما باشد، با خرید واکسن گاراداسیل از آوام چی  راحتی در منزل واکسن خود را تزریق کنید همیشه همراه شما در همجا در کمترین زمان ممکن.

Hpv چیست؟

تزریق واکسن گارداسیل در منزل، ویروس HPV یا ویروس پاپیلومای انسانی معمولاً یک ویروس بی ضرر است که می تواند طی دو سال به خودی خود از بین برود.

با این حال، برخی از اشکال ویروس HPV وجود دارد که ماندگاری بیشتری دارد و می تواند منجر به عفونت های جدی HPV شود. در واقع HPV شایع ترین عفونت مقاربتی است که منجر به زگیل تناسلی می شود و در موارد خاص ممکن است منجر به سرطان مانند سرطان دهانه رحم، سرطان واژن و سرطان آلت تناسلی یا مقعد شود.

ویروس HPV گروهی از بیش از 150 ویروس مرتبط است که 40 نوع آن از طریق تماس جنسی منتقل می شود. در حالی که برخی از اشکال ویروس HPV باعث ایجاد زگیل تناسلی می شوند، برخی از انواع دیگر ویروس HPV نیز می توانند باعث سرطان دهانه رحم و سایر انواع سرطان شوند.

هیچ درمانی برای خود ویروس HPV وجود ندارد، اما واکسیناسیون HPV وجود دارد که برای جلوگیری از گسترش عفونت HPV بسیار توصیه می شود.

 

 

علائم Hpv چیست؟

تزریق واکسن گارداسیل در منزل تزریق واکسن گارداسیل در منزل، علائم HPV شایع نیستند. از آنجایی که برخی از افراد ممکن است علائم HPV نداشته باشند، اما می توانند از طریق تماس جنسی روی دیگران تأثیر بگذارند.

اساساً هیچ علامت HPV به جز ظهور زگیل در ناحیه تناسلی و نواحی اطراف و برخی از انواع سرطان وجود ندارد.

عفونت HPV معمولاً با نگاه کردن به زگیل‌ها تشخیص داده می‌شود، اما در مواردی که علائم HPV وجود نداشته باشد، فرد باید یکی از آزمایش‌های زیر را انجام دهد.

تست PAP – این تست در تشخیص HPV در زنان بسیار مفید است
تست DNA – تست محلول سرکه
هیچ آزمایش HPV برای مردان وجود ندارد و غربالگری سرطان مقعد اغلب به مردان توصیه نمی شود.

 

 

علت HPV چیست؟

تزریق واکسن گارداسیل در منزل تزریق واکسن گارداسیل در منزل، عفونت HPV عمدتاً از طریق خراش یا پارگی پوست وارد بدن می شود و عمدتاً از طریق تماس پوستی به پوست منتقل می شود. عفونت‌های HPV تناسلی عموماً در اثر رابطه جنسی ایجاد می‌شوند، اما برای گسترش HPV کاملاً ضروری نیستند، زیرا زگیل‌ها بسیار مسری هستند و می‌توانند از طریق تماس پوستی از هر نوع پخش شوند.

در برخی موارد نادر، زنان باردار مبتلا به زگیل تناسلی می توانند عفونت HPV را از طریق زایمان واژینال به نوزاد خود منتقل کنند.

 

بهترین زمان تزریق واکسن گارداسیل

 

 

درمان اچ پی وی

تزریق واکسن گارداسیل در منزل تزریق واکسن گارداسیل در منزل، هیچ درمانی برای ویروس HPV وجود ندارد و هدف اصلی درمان HPV مهار و درمان علائم عفونت HPV است. دوره درمان HPV عمدتاً شامل داروهایی برای از بین بردن زگیل است، اگر کمکی نکرد، از روش های جراحی برای برداشتن زگیل استفاده می شود.

واکسیناسیون اچ پی وی
واکسن گارداسیل واکسنی است که در برابر انواع خاصی از ویروس HPV محافظت می کند.

سه نوع واکسیناسیون برای HPV وجود دارد 
گارداسیل
گارداسیل 9 و سرواتریکس.
همه این واکسن‌های HPV موجود در برابر دو، چهار یا نه نوع HPV محافظت می‌کنند، اما همه واکسن‌های HPV موجود در برابر نوع 16 و 18 HPV که مسئول سرطان دهانه رحم هستند، محافظت می‌کنند.

مشخص شده است که واکسن های HPV 70 درصد در پیشگیری از سرطان دهانه رحم و تقریبا 80 درصد از سرطان مقعد موثر هستند. گارداسیل و گارداسیل 9 یک واکسن موثر HPV برای مردان هستند زیرا به پیشگیری از زگیل تناسلی نیز کمک می کنند.

 

 

 

عوارض جانبی واکسن گارداسیل

تزریق واکسن گارداسیل در منزل تزریق واکسن گارداسیل در منزل، استفاده از واکسن HPV نسبتاً بی خطر است و هر گونه عوارض جانبی مرتبط با آن فقط برای مدت کوتاهی است و در مدتی از بین می رود. شایع ترین عوارض جانبی واکسن HPV به شرح زیر است:

درد و تورم محل تزریق
تب خفیف
سردرد
حالت تهوع
بیخوابی
آبریزش بینی و گلو درد
درد عضلانی و دندان درد

هزینه واکسن HPV با توجه به نوع واکسن HPV مورد استفاده، دوز مصرفی به همراه هزینه های پزشک و سایر هزینه ها متفاوت است.

 

 

 

آوام چی چطور میتواند به شما کمک کند؟

واکسیناسیون HPV یک واکسن حیاتی است که به دلیل توانایی آن در پیشگیری از انواع بالقوه کشنده سرطان، باید در زمان کنونی تزریق شود. برای سهولت بیشتر این روند، آوام چی واکسن HPV را در خانه نزدیک شما ارائه می دهد، بنابراین شما حتی نیازی به بیرون رفتن از خانه برای واکسینه شدن ندارید. پزشک نماینده ما به خانه شما می آید و در زمان و روز انتخابی شما واکسن را انجام می دهد. بنابراین اگر به واکسن گارداسیل اصل در خانه نیاز دارید، فقط با ما تماس بگیرید و نوبت واکسن hpv را رزرو کنید و ما بقیه کار را انجام می دهیم تا شسما با خیالی راحت تزریق خود را انجام دهید در هر مرحله. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین زمان تزریق واکسن گارداسیل خود را انجام دهید.

 

 

 

تزریق واکسن گارداسیل در منزل

برقراری ارتباط با مشاورین ما

021-***

02128428280 داخلی 1

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]