گروه پزشکی آوام چی

گروه پزشکی آوام چی که در زمینه خدمات پزشکی فعال است، به طور رسمی فعالیت خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. آوام چی در ابتدا در زمینه تصویربرداری که شامل سونوگرافی، رادیولوژی، ام آر آی، سی تی اسکن، ماموگرافی، پزشکی هسته بود و همچنین آزمایشگاه و فیزیوتراپی در پلتفرم خود قرارداد و نوبت دهی از این مراکز را برای کاربر آسان کرد.

بیماران به راحتی می توانند مرکز خود را انتخاب کنند و از آن نوبت بگیرند، حتی اگر شما نمی دانید به کدام مرکز بروید، کافی است آن را به مجموعه pulsyno بسپارید. گاهاً کاربران در هنگام سرچ در گوگل کلمه را به این صورت palsino تایپ می کنند که اشتباه است ولی باز به سایت ما هدایت می شوند حتی اگر به صورت palsyno  و یا pulsino هم نوشته شود هم به سایت اصلی ما هدایت می شوید.

شما می توانید در ساعت های اداری با شماره تماس پنج رقمی ما که ۷۹۲۹۶ است تماس بگیرید و سفارش پزشکی خود را به کارشناسان ما بسپارید. آوام چی در زمینه خدمات دارویی و ارسال درب منزل هم فعالیت دارد، اگر سفارش از داروخانه دارید به راحتی از طریق پلتفرم ما درخواست دهید. همچنین آوام چی در زمینه آزمایشات در منزل، تست کرونا در منزل، سونوگرافی در منزل، رادیولوژی در منزل و نیز پزشک در منزل فعالیت دارد. کافی است فقط به هر نحوی اسم ما را در گوگل سرچ کنید.

تماس با کارشناسان بصورت ۲۴ ساعته: ۰۹۱۰۷۵۰۰۹۶۷، ۰۹۱۰۷۵۰۰۹۶۹

انواع خدمات آوام چی

گروه پزشکی آوام چی

  • خدمات آنلاین

تحویل دارو در منزل

خرید دارو آنلاین

تعویض اینترنتی دفترچه بیمه

  • خدمات آزمایش در منزل

آزمایش کرونا در منزل

آزمایش خون در منزل

آزمایش زگیل تناسلی

چکاپ در منزل

  • خدمات مراقبت در منزل

تزریقات در منزل

پرستار در منزل

فیزیوتراپی در منزل

  • خدمات پزشکی در منزل

سونوگرافی در منزل

رادیولوژی در منزل

پزشک متخصص در منزل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]