ویزیت پزشک عمومی در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل،  مجموعه گسترده ای از خدمات آوام چی می باشد که  بیماران را قادر می سازد تا از بستر به راحتی با پزشکان مشورت کنند، از جمله معاینات پزشکی دوره ای و درمان بیماری های مزمن، ما خدمات مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا را تضمین می کنیم که برای رفع نیازهای فردی شما سفارشی شده اند.

تیم پزشکان ماهر و متخصصان مراقبت های بهداشتی ما متعهد به ارائه مراقبت های مناسب برای بیماران است که رفاه کلی آنها را در اولویت قرار می دهد. چه نیاز به معاینه معمول داشته باشید یا یک بیماری مزمن پزشکی را مدیریت کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

 

 

پزشک عمومی چه کاری انجام می دهد؟

ویزیت پزشک عمومی در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل می تواند به شما مشاوره پزشکی، درمان و تجویز دارو بدهد.

پزشک عمومی شما همچنین می تواند شما را به سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی ارجاع دهد تا جنبه های خاصی از بیماری شما را تشخیص داده یا درمان کنند.
اگر به دلایل پزشکی نمی توانید به پزشک عمومی خود مراجعه کنید، می توانید از پزشک عمومی خود بخواهید که در منزل ویزیت کند.
دیویی به عنوان جایگزین به شما مشاوره دهد.

 

 

هزینه ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل بر مبنای دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت تعیین شده است. دستمزد دریافتی و هزینه ویزیت دکتر هنگام حضور در منزل ثابت ، مشخص و شفاف می باشد.

اما در صورت نیاز به سایر خدمات، امکان تغییر و افزایش وجود دارد. برای مثال محاسبه تعرفه ویزیت متخصصانی که تشخیص بیماری توسط آن ها به تجهیزات مدرن پزشکی نیاز دارد قیمت خدمات آن به صورت مجموع به متقاضی اعلام می شود.

شما می توانید جهت مشاوره و دریافت راهنمایی درباره تعرفه و هزینه ویزیت در آوام چی با خطوط ارتباطی موسسه تماس بگیرید.

تعرفه قیمت های خدمات درمانی در منزل بسیار مقرون بصرفه می باشد و نیازی نیست درگیر هزینه های اضافی بیمارستان ها و مطب های پزشکی شوید.

 

خدمات ایمن سازی با پزشک عمومی در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل

عبارتند از:

ایمن سازی دوران کودکی
ما می توانیم واکسن های دوران کودکی را در خانه انجام دهیم. برای رزرو تماس بگیرید تا طبق برنامه ایمن سازی رزرو شود برای شما

واکسن آنفولانزا
واکسیناسیون آنفولانزا را می توان با هزینه کم در منزل انجام داد. از آنجایی که سویه آنفولانزا هر سال تغییر می کند، توصیه می شود که هر سال و در طول فصل پاییز قبل از فصل اوج آنفولانزا در زمستان انجام شود.

از 6 ماهگی می توانید واکسن آنفولانزا بزنید. بسیاری از مردم در صورت ابتلا به آنفولانزا در معرض خطر هستند،

واکسن گارداسیل : برای خرید واکسن گارداسیل اصل و تزریق هر سه مرحله آن می توانید با آوام چی در ارتباط باشید.

 

همچنین شما می توانید :ویزیت پزشک متخصص در منزل را در کمترین زمان ممکن از آوام چی بخواهید.

 

 

مزایا ویزیت پزشک عمومی در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل

  • راحتی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه: امکان دریافت خدمات پزشکی در منزل به مراجعین این امکان را می‌دهد تا برای رفتن به مراکز درمانی و صرف وقت و هزینه برای حمل و نقل صرفه‌جویی کنند.
  • ارائه مراقبت شخصی: در ویزیت در منزل، پزشک به صورت مستقیم با بیمار در محیط خانگی او برخورد می‌کند و می‌تواند به صورت شخصی‌تر و بیشتر با بیمار ارتباط برقرار کند.
  • کاهش خطر عفونت: برای بیمارانی که برای انجام ویزیت در مراکز درمانی به خطر ابتلا به عفونت قرار دارند، ویزیت در منزل می‌تواند گزینه‌ای امن‌تر باشد.
  • مراقبت فراگیر: ویزیت در منزل می‌تواند برای بیمارانی که نیاز به مراقبت طولانی‌مدت و فراگیر دارند، امکان پذیرش بهتری را فراهم کند.
  • تسهیل درمان برای بیماران با نیازهای ویژه: برای بیمارانی که نیاز به تجهیزات پزشکی خاص دارند یا دستیابی به امکانات درمانی دارند، ویزیت پزشک در منزل می‌تواند تسهیل‌کننده باشد و به آن‌ها کمک کند تا بهترین مراقبت‌های پزشکی را در محیط خانگی خود دریافت کنند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]