رادیولوژی در منزلرادیولوژی در منزل همیشه یک بخش رو به رشد بوده است. امروزه این امر برای بسیاری از مراکز ضروری می دانند که خدمات خاصی را برای تضمین برون سپاری می‌کنند: هجوم کمتر بیماران در مناطق بیمارستانی، ارتباط نزدیک‌تر پزشک/بیمار و ارائه خدمات به افراد ضعیف (سالمندان، معلولان یا کسانی که مشکلات جدی تری دارند و نمی توانند به بیرون از منزل بروند.

نتیجه به دست آمده از معاینه در منزل در مقایسه با معاینه بیمارستانی یکسان است. هیچ تفاوتی از نظر کیفیت تصویر اشعه ایکس وجود ندارد. خدمات رادیولوژی در منزل را از آوام چی بخواهید خدمات رادیولوژی در منزل با  بهترین تکنسین های رادیولوژی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

 

 

رادیولوژی چیست؟

رادیو لوژی در منزل

رادیولوژی در منزل، رادیولوژی که به عنوان تصویربرداری تشخیصی نیز شناخته می شود، مجموعه ای از آزمایشات است که از قسمت هایی از بدن عکس یا تصویر می گیرد.

این رشته شامل دو حوزه – رادیولوژی تشخیصی و رادیولوژی مداخله ای – است که هر دو از انرژی تابشی برای تشخیص و درمان بیماری ها استفاده می کنند. در حالی که چندین آزمایش تصویربرداری مختلف وجود دارد، برخی از رایج ترین آنها عبارتند از اشعه ایکس، MRI، سونوگرافی، سی تی اسکن و اسکن PET.

رادیولوژیست به نتیجه یک آزمایش تصویربرداری خاص نگاه می کند تا تصویر مرتبطی را که تشخیص را ارزیابی و پشتیبانی می کند، بیابد. این افراد معمولاً پزشکان پزشکی (MDs) با آموزش بسیار تخصصی متمرکز بر تفسیر تصویربرداری پزشکی هستند.

فن‌آوران رادیولوژیک نیز در این فرآیند کمک می‌کنند، زیرا از ماشین‌ها در طول تولید تصویر استفاده و مدیریت می‌کنند. پس از انجام آزمایش های تصویربرداری، رادیولوژیست ها گزارش هایی از تفسیر خود را به پزشکان بالینی ارجاع می دهند.

 

انواع رادیولوژی در منزل

رادیو لوژی در منزل

رادیولوژی در منزل انواع مختلفی دارد، در این قسمت به بررسی انواع رادیولوژی می پردازیم این‌ها شامل:

معاینه رادیولوژی

در این روش اشعه ایکس به بدن انسان نفوذ می‌کند و عکس برداری انجام می‌شود. بنابراین رادیولوژیست یک تصویر دیجیتالی از اسکلت و اندام‌های داخلی دریافت می‌کند. معاینه اشعه ایکس اغلب برای شکستگی یا بیماری‌های ریه استفاده می‌شود.

ماموگرافی

اموگرافی یک تصویر اشعه ایکس از پستان است. پزشکان برای بررسی علائم اولیه سرطان سینه از ماموگرافی استفاده می کنند. ماموگرافی منظم می‌تواند سرطان سینه را در مراحل اولیه تشخیص دهد، گاهی اوقات تا سه سال قبل از اینکه بتوان آن را احساس کرد.

شما در مقابل یک دستگاه اشعه ایکس مخصوص می ایستید. یک تکنسین سینه شما را روی یک صفحه پلاستیکی قرار می دهد. بشقاب دیگر سینه شما را محکم از بالا فشار می دهد. این صفحات سینه را صاف می‌کنند و در حین عکس‌برداری آن را ثابت نگه می‌دارند.

کمی فشار احساس خواهید کرد. مراحل برای ایجاد نمای جانبی از سینه تکرار می شود. سینه دیگر نیز به همین ترتیب عکسبرداری با اشعه ایکس خواهد شد. سپس منتظر بمانید تا تکنسین اشعه ایکس را بررسی کند تا مطمئن شود که تصاویر نیازی به انجام مجدد ندارند.

 

سونوگرافی

اولتراسوند یک آزمایش تصویربرداری غیرتهاجمی است که ساختارهای داخل بدن شما را با استفاده از امواج صوتی با شدت بالا نشان می دهد. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از معاینات اولتراسوند برای اهداف مختلف، از جمله در دوران بارداری، برای تشخیص شرایط و برای راهنمایی تصویری در طول برخی از روش ها استفاده می کنند.

در سونوگرافی در منزل، متخصص رادیولوژی یک مبدل روغن کاری شده با روان کننده را روی پوست بیمار حرکت می‌دهد تا اندام‌ها و بافت‌های زیرین روی مانیتور قابل مشاهده باشد. این کم تهاجمی است و بنابراین برای زنان باردار و کودکان نیز مناسب است.

 

چگونه می‌توانیم از خدمات رادیولوژی در منزل آوام چی استفاده کنیم؟

رادیو لوژی در منزل

برای استفاده از خدمات رادیولوژی در منزل می‌توانید به سایت آوام چی مراجعه کنید و خدمات در منزل و رادیولوژی در منزل را در سایت ببینید و با برقراری ارتباط با همکاران ما از هزینه و خدمات بیشتر آن آگاهی لازم را به دست آورید.

همچنین می‌توانید با شماره تلفن‌های 02128428280 داخلی 1 و 02128428280 داخلی 1 با ما در تماس باشید. رادیولوژی در منزل توسط رادیولوژیست‌های مجرب و با سابقه انجام می‌شود. بنابراین نگران کیفیت آزمایش و عکسبرداری خود نباشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]