رادیولوژی در منزل همه مناطق تهران

رادیولوژی در منزل همه مناطق تهران با خیالی آسوده و دور از استرس در منزل خود همراه آوام چی ، رادیولوژی برای تشخیص سریع و دقیق
رادیولوژی همه اقدامات تشخیصی و یا درمانی را که از اشعه ایکس استفاده می‌کنند مشخص می‌کند.

این اشعه‌ها برای بدن کم تهاجمی هستند که به دست آوردن تصاویر دقیق از استخوان‌ها، ماهیچه‌ها و بافت‌های مختلف بدن انسان را ممکن می‌سازد. رادیولوژی شامل بسیاری از تخصص ها می شود: رادیولوژی معمولی، سونوگرافی، ماموگرافی، ام آر آی یا سی تی اسکن.

 

مخترع رادیوگرافی که بود؟

رادیولوژی در منزل همه مناطق تهران با کمترین قیمت ، اولین اشعه ایکس (اشعه ایکس) به دنبال کشف اشعه ایکس توسط ویلهلم رونتگن در سال 1895 انجام شد. او سپس با ایجاد اولین دستگاه اشعه ایکس که روی دست همسرش آزمایش کرد، مخترع رادیوگرافی شد.

این کشف پزشکی و به طور کلی دنیای علمی را متحول می کند. جلسات رادیوگرافی حتی برای مقاصد سرگرم کننده سازماندهی می شود که در آن همه می توانند اسکلت خود را کشف کنند و دقیق ببیند که کجای بدن مشکل دارد.

 

 

 

رادیولوژی چه بیماری هایی را می تواند تشخیص دهد؟

رادیولوژی در منزل همه مناطق تهران

رادیولوژی در منزل همه مناطق تهران، رادیولوژی می تواند طیف وسیعی از آسیب ها و بیماری ها را شناسایی و تجزیه و تحلیل کند. رادیولوژی معمولی تشخیص دقیق شکستگی ها و ناهنجاری های استخوانی را ممکن می سازد.

از سوی دیگر، سونوگرافی تجزیه و تحلیل بافت های “نرم” را ممکن می کند. برای تشخیص اختلالات عروقی یا قلبی، نظارت بر بارداری یا شناسایی آسیب های عضلانی خاص استفاده می شود. استفاده از آن بسیار زیاد است، زیرا یکی از کم تهاجمی ترین معاینات است و تقریباً در تمام نقاط بدن انجام می شود!

همچنین معاینات اختصاصی تری مانند ماموگرافی وجود دارد که امکان برداشتن گامی عظیم در تشخیص سرطان سینه را فراهم کرده است. در نهایت، ام آر آی و سی تی اسکن تشخیص و نظارت بر پیشرفت بسیاری از بیماری‌ها را ممکن می‌سازد که گاهی اوقات تفسیر علائم آنها دشوار است: سرطان در مرحله اول، اندومتریوز، شروع مولتیپل اسکلروزیس و غیره.

 

 

رادیولوژی، عنصر اصلی مسیر مراقبت شما

رادیولوژی در منزل همه مناطق تهرانرادیولوژی در منزل همه مناطق تهران، رادیولوژی در کاربردهای مختلف آن به بخش مرکزی پزشکی مدرن تبدیل شده است. رادیولوژیست نقش کلیدی در روند مراقبت شما ایفا می کند: به لطف تصاویر دقیق،  می تواند شما را به معاینات اضافی یا متخصص دیگری راهنمایی کند.

رادیولوژیست برای اطمینان از مناسب ترین پیگیری، بین تخصص های مختلفی که در درمان شما نقش دارند، ارتباط برقرار می کند. بنابراین، رادیولوژی نشان دهنده صرفه جویی زیادی در زمان است: بیمار را می توان خیلی سریع به بخش مناسب هدایت کرد. این همچنین به جلوگیری از خطاهای تشخیصی یا سرگردانی طولانی پزشکی کمک می کند که می تواند وضعیت بیمار را تشدید کند.

حال همه این کارها سریع در و دقیق تر در منزل انجام شود شما دیگر معطل وقت دهی های طولانی و دیگر مسائل نمی شوید
رادیولوژی در منزل همه مناطق تهران می باشد و با بهترین قیمت و کمترین زمان به راحتی می توانید انجام دهید.

رادیولوژی در منزل برای چه کسانی مفید است؟

رادیولوژی در منزل همه مناطق تهران

رادیولوژی در منزل همه مناطق تهران (رادیولوژی پرتابل) به آن دسته از افرادی توصیه می شود که توانایی مراجعه به مراکز تصویربرداری را ندارد.

گروه هایی که به خدمات تصویر برداری در منزل نیازمند هستند عبارت اند از:

  • افراد سالمند
  • بیماران با عدم قابلیت حرکتی
  • افراد دچار سکته مغزی و یا آسیب های مغزی نخاعی
  • بیماران دارای شکستگی لگن و…
  • در زمان آلودگی هوا برای بیماران مستعد آسم و…
  • بیمارانی که در منزل بستری و دارای Traction (وزنه) هستند.

 

 

 

همچنین شما می توانید برای خرید انواع دارو و دیگر خدمات پزشکی در منزل با مشاورین آوام چی در ارتباط باشید
رادیولوژی در منزل همه مناطق تهران با مناسب ترین قیمت
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]