خرید واکسن زگیل تناسلی

بسیاری از افراد برای خرید واکسن زگیل تناسلی به مشکل برخورده اند و این واکسن به دلیل تحریم های دارویی به سختی در کشور یافت می شود و یکی از واکسن های مهم جهت پیشگیری و درمان زگیل تناسلی می باشد. واکسن زگیل تناسلی یا همان واکسن گارداسیل یکی از واکسن هایی است پزشکان توصیه می کنند در سنین اوایل جوانی تزریق شود تا بدن فرد در برابر ویروس های HPV در امان باشد و یکی از شایع ترین بیماری های ویروس HPV، زگیل تناسلی می باشد. زگیل تناسلی از طریق چندین راه از بدن یک مبتلا به بدن یک فرد سالم انتقال داده می شود و شاید همان فرد تا سال ها از ابتلا به این بیماری بی خبر باشد و ممکن است افراد دیگری را هم مبتلا کند.

تنها راه تشخیص ویروس HPV آزمایش HPV می باشد و ویروس HPV فقط منجر به زگیل تناسلی نمی شود و ممکن است باعث بروز بیماری های دیگری هم باشد. زگیل تناسلی متاسفانه یکی از بیماری هایی است که برخی از افراد به آن دچار هستند و برای درمان به واکسن گارداسیل احتیاج دارند. واکسن گارداسیل در سه مرحله به فرد تزریق می شود اما در سال های اخیر با وجود تحریم های دارویی تهیه این واکسن گارداسیل خارجی بسیار سخت و دشوار می باشد و حتی در بازارهای آزاد هم قیمت بسیار بالایی دارند که خرید آن برای اکثر متقاضیان امکان پذیر نمی باشد.

شرکت آوام چی در راستای تقاضای شما عزیزان اقدام به خرید واکسن زگیل تناسلی کرده است و تمامی متقاضیان جهت تهیه واکسن گارداسیل می توانند درخواست خود را از طریق سامانه آوام چی به کارشناسان ما ارسال نمایند و یا به صورت مستقیم می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا این شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

خرید واکسن گارداسیل

زگیل تناسلی در خانم ها و آقایان

خرید واکسن زگیل تناسلی

زگیل تناسلی هم برای آقایان و هم برای خانم ها رخ می دهد و در خانم های ممکن است در داخل دهانه رحم باشد و به راحتی دیده نشود و متاسفانه همین باعث می شود تا فرد تا سال ها از این بیماری آگاهی نداشته باشد و در نهایت موجب سرطان دهانه رحم می شود. برای این که این اتفاقات رخ ندهد خانم ها باید به طور مرتب و به صورت سالیانه آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهند و اگر پس از آزمایش مشخص شود فرد به ویروس HPV مبتلا است خیلی راحت تر و زودتر می توان این بیماری را درمان کرد و هزینه های کمتری هم برای او در بر دارد.

زگیل تناسلی در آقایان ممکن است در نواحی آلت تناسلی رخ بدهد و به صورت زائده های گوشتی کوچک باشد و اگر اهمیتی به آن داده نشود ممکن است باعث انتقال آن به افراد دیگری شود. بهترین راه تشخیص این بیماری برای آقایان آزمایش HPV می باشد که در صورت مبتلا بودن قبل از پیشرفت بیماری می توان آن را راحت تر درمان کرد. جهت انجام آزمایش پاپ اسمیر و آزمایش HPV می توانید درخواست خود را در سامانه آوام چی به ثبت برسانید و نیازی به مراجعه حضوری به مراکز درمانی نمی باشد و این آزمایش در منزل شخصی شما انجام می شود. بهترین راه تشخیص زگیل تناسلی، آزمایش زگیل تناسلی می باشد که توسط شرکت آوام چی می توانید این آزمایش را در منزل خود انجام دهید.

راه های انتقال ویروس HPV

شایع ترین راه انتقال ویروس HPV که اکثر مردم به آن اهمیتی نمی دهند از طریق رابطه جنسی محافظت نشده می باشد و چون ویروس HPV هیچ علائم خاصی ندارد بدون پرداختن به این موضوع اقدام به برقراری رابطه می کنند. یکی از آزمایش های مهم قبل از ازدواج که زوجین باید انجام دهند همین آزمایش می باشد و اگر از کنار آن به اهمیت گذر کنید خیلی راحت می توانید شریک جنسی خود را به این بیماری مبتلا کنید.

از دیگر راه های انتقال این ویروس به سایرین از طریق خون آلوده می باشد که می تواند از طریق سرنگ های آلوده هم این ویروس به فرد سالم انتقال پیدا کند. استفاده از لباس زیر شخصی دیگران هم احتمال ابتلا به این ویروس را هم دارد و همچنین استفاده از تیغ آلوده باعث ابتلا به ویروس HPV می شود. اما برخی توهمات در این باره وجود دارد و ویروس HPV از طریق تنفس، ظروف غذای مشترک و … به دیگران انتقال پیدا نمی کند.

جهت خرید واکسن زگیل تناسلی می توانید درخواست خود را از طریق اپلیکیشن یا سامانه آوام چی به ثبت برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]