تست کرونا برای سفر در محل

در این مطلب می خواهیم درباره خدمات تست کرونا برای سفر در محل اطلاعاتی را به شما عزیزان بدهیم، با ما همراه باشید. انجام تست کرونا برای خروج ازکشور در همه هواپیمایی‌ ها الزامی و اجباری است. با توجه به این که ویروس کرونا همه گیر و فراگیر شده و سراسر جهان را در نوردیده و مهم ترین سلاح برای مبارزه با آن قطع کردن زنجیره انتقال است. تمام کشورها برای همه مسافران خارجی خود، در اختیار داشتن جواب منفی تست کرونا را نیاز دارند.

انجام این تست برای پرواز، قوانین و مقررات خاص خود را دارد. اگر می ‎خواهید از برنامه ریزی های خود عقب نمانید، بهتر است در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید در غیر این صورت احتمالاً اجازه پرواز نخواهید نداشت. در ادامه این قوانین و مقررات را بیان خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

قوانین و مقررات تست کرونا برای سفر

تست کرونا برای سفر در محل

اولین نکته که باید رعایت شود این است که برای انجام تست کرونا و خروج از کشور، حتما باید به آزمایشگاه ‌هایی مراجعه کنید که مورد تایید هواپیمایی منتخب شماست. به عبارت دیگر هر یک از شرکت ‌های هواپیمایی، انجام تست کرونا را در آزمایشگاه‌ های معتبر و خاص قبول می‌ کنند. دومین قانونی که باید به آن توجه داشته این است که باید تست PCR انجام دهید و نه تست آنتی ‌بادی، چرا که فقط نتیجه آزمایش PCR برای مسافرت معتبر است و جواب سایر آزمایش‌ های کرونا قابل ‌قبول نیستند.

سومین قانون که باید به آن توجه داشت مدت زمان انجام تست کرونا می باشد، بدین معنا که 72 ساعت الی 96 ساعت قبل از تاریخ پرواز خود می توانید درخواست انجام تست کرونا برای سفر را داشته باشید و نه بیشتر، که پیشنها می کنیم این فاصله را به 24 ساعت قبل از انجام سفر خود کاهش دهید و ترجیحاً یک روز قبل از تاریخ پرواز خود تست بدهید. درباره قانون بعدی باید بگوییم که با شروع واکسیناسیون، بسیاری از کشورها مسافرانی را پذیرش می ‌کنند که واکسیناسیون را به طور کامل انجام داده باشند. البته در این زمینه نیز محدودیت‌ هایی وجود دارد. برای مثال اگر قصد ورود به کشور کانادا را داشته باشید، باید واکسن کرونایی که مورد تایید این کشور است را تزریق نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش مسافرین پرواز‌های برون مرزی برای انجام آزمایش PCR کرونا

تست کرونا برای سفر در محل

  • کارت ملی
  • گذرنامه
  • کپی بلیط پرواز/ پرینت بلیط الکترونیکی
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی

لازم است جواب منفی تست کرونا را هنگام گرفتن کارت پرواز به همراه بلیت و پاسپورت خود به کانتر ایرلاین تحویل دهید. جواب آزمایش معتبر باید به زبان انگلیسی با سربرگ و مهر رسمی آزمایشگاه باشد. فراموش نکنید جواب آنلاین مورد قبول نیست و نتیجه آزمایش باید حتما چاپی باشد.

توصیه‌ هایی برای سفر با هواپیما در دوران کرونا

تست کرونا برای سفر در محل

در دوران شیوع کرونا تمامی ایرلاین‌ ها و خطوط هوایی کشور موظف به اجرای پروتکل‌ های بهداشتی، به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مسافرین و خدمه پرواز هستند. این پروتکل‌ ها به صورت دستور العمل نحوه اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در اختیار تمامی ایرلاین ها قرار گرفته است. تمامی شرکت‌ های هواپیمایی موظف هستند بعد از هر پرواز و قبل از مسافرگیری هواپیما را به صورت کامل ضد عفونی کنند.

  • اگر کمی احساس بیماری می‌ک نید، سفر نکنید. بسیاری از فرودگاه‌ ها و شرکت ‌های هواپیمایی قبل از سوار شدن به هواپیما  در مراحل مختلف دمای بدن شما را اندازه گیری می‌ کنند، بنابراین اگر فکر می ‌کنید ممکن است در هر یک از مراحل به شما اجازه سفر داده نشود، از سفر رفتن اجتناب کنید.
  • تا جایی که ممکن است برای رفتن به فرودگاه، سوار وسایل نقلیه عمومی نشوید و از ماشین شخصی و یا تاکسی استفاده نمایید.
  • حتما برای ورود به پارکینگ فرودگاه، ترمینال‌ ها، بخش امنیتی فرودگاه و… زمانی را بیشتر از حالت معمول اختصاص دهید.
  • حتما هنگام سوار شدن به هواپیما ماسک همراه خود داشته باشید، چرا که داشتن ماسک برای ورود به هواپیما از جانب تمامی ایرلاین‌ ها الزامی است
  • از آنجایی که در شرایط موجود برخی از ایرلاین‌ ها خدمات کترینگ ارائه نمی ‌دهند، برای داخل هواپیما مقداری غذا همراهتان داشته باشید
  • حتما به توصیه‌ های پرسنل فرودگاه و ایرلاینی که با آن سفر می‌ کنید،‌ به دقت گوش کنید

نحوه انجام تست کرونا برای سفر

تست کرونا برای سفر در محل

تا اینجا سعی کردیم تمام نکات و قوانین سفرهای داخلی و خارجی را به شما عزیزان بگوییم، الان قصد داریم خدمات تست کرونا مجموعه آوام چی برای پرواز را در اختیار شما قرار دهیم. آزمایش کرونا در محل از خدماتی است که آوام چی برای مخاطبان خود فراهم کرده و با رعایت تمامی پروتکل‌ ها برای گرفتن نمونه در منزل شما حاضر می ‌شود.

نکته قابل ذکر این است که شرکت آوام چی با معتبرترین آزمایشگاه های داخلی که طرف قرارداد ایرلاین ها و وزرات بهداشت هستند همکاری دارد. بنابراین شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده انجام تست کرونا خود را به مجموعه آوام چی بسپارید. برای دریافت خدمات تست کرونا در محل آوام چی می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه کنید. ثبت درخواست در اپلیکیشن آوام چی خیلی آسان است، اما باز هم اگر سوال بیشتری دارید می ‌توانید از بخش تماس و مشاوره رایگان آوام چی بهره ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: دریافت خدمات تست کرونا برای خارج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]