دسته‌ها: سبک زندگی

خرید دارو برای بیماران مبتلا به کرونا

خرید دارو برای بیماران مبتلا به کرونا

در شرایط عادی اگر به به دارو نیاز داشته باشیم می توانیم با مراجعه به نزدیک ترین داروخانه، داروی مورد نظر خود را تهیه کنیم ولی در حال حاضر و در شرایطی که ویروس کرونا تمامی شهرها را درگیر کرده است، خرید حضوری دارو برای برخی از افراد امکان پذیر نمی باشد و ممکن است سلامتی آن ها به خطر بیافتد. با شیوع گسترده ویروس کرونا، کسب و کارهای اینترنتی در زمینه های مختلف رونق فراوانی گرفت و همچنین اکثر مردم به منظور خارج نشدن از منزل، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

این بار خرید دارو به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد و به متقاضیان از این پس می توانند داروهای مورد نیاز خود به صورت آنلاین و بدون خارج شدن از منزل خریداری نمایند. آوام چی با فراهم کردن شرایطی توانسته نیاز دارویی متقاضیان را به میزان قابل توجهی رفع کند و سعی دارد بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد. برای سفارش داروی خود به صورت آنلاین فقط کافیست تا اپلیکیشن آوام چی را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و داروی مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید دارو آنلاین مناسب بیماران مبتلا به کرونا

خرید دارو برای بیماران مبتلا به کرونا دشوار می باشد و این اطراف باید طبق دستور پزشک در قرنطینه به سر ببرند و در هیچ جمعی نباید حضور پیدا کنند. افراد مبتلا به کرونا طبق دستورات پزشک می توانند داروهایی را مصرف کنند تا هر چه زودتر ویروس کرونا از بدن آن ها خارج شود و برای تهیه دارو باید فردی برای بیمار این کار را انجام دهد. کارشناسان آوام چی شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند و می توانید خرید داروی خود را به کارشناسان آوام چی بسپارید.

بیماران مبتلا به کرونا ضمن مصرف دارو، به نگهداری هم نیاز دارند و افرادی که در منزل قرنطینه می شوند باید زیر نظر پزشک و دستورات آن رفتار نمایند. اگر بیمار در منزل به پزشک نیاز پیدا کند، می تواند با مراجعه به سامانه آوام چی از خدمات ویزیت پزشک از بیمار کرونایی بهره مند شوند و در کمترین زمان پزشک در محل حضور پیدا می کند و بیمار را مورد معاینه قرار می دهد.

توجه داشته باشید که خرید برخی از داروها حتما به نسخه پزشک نیاز دارد و بدون نسخه پزشک امکان خرید آن ها وجود ندارد و همچنین در زمان بیماری از مصرف خودسرانه دارو جلوگیری کنید و ممکن است عوارض بدتری داشته باشد. برای تهیه دارو به کمک آوام چی، شما می توانید نسخه داروی خود را در اپلیکیشن آوام چی بارگذاری کنید و برای کارشناسان ما ارسال کنید. پس از مدتی و پردازش سفارش شما، هماهنگی های لازم انجام می شود و می توانید مرکز و روز تحویل دارو را انتخاب نمایید.

بررسی داروخانه های آنلاین در وضعیت کرونا

خرید دارو آنلاین

چند نکته مهم در زمان خرید دارو آنلاین

  • برای خرید دارو آنلاین حتما به سایت ها و اپلیکیشن های معتبر مراجعه نمایید.
  • در زمان تحویل دارو حتما از پلمپ بودن جعبه اطمینان حاصل نمایید.
  • از خرید دارو توسط سایت ها و افراد ناشناس خودداری نمایید.
  • در زمان تحویل دارو حتما داروی مورد نیاز خود را با داروی ارسالی بررسی کنید و در صورت مشکل دارو حتما آن را به کارشناسان ما گزارش دهید.

واکسن کرونا چه زمانی در دسترس قرار می گیرد

خدمات آوام چی

آوام چی یک مجموعه بزرگ با ارائه خدمات درمانی و پزشکی می باشد و با خدماتی که ارائه می دهد سعی می کند تا بیماران بتوانند هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورند. بیماران در زمان بیماری دغدغه های بسیاری دارند و آوام چی سعی دارد تا خدمات خود این دغدغه ها را به حداقل برساند تا پروسه بهبودی آن ها هر چه سریع تر انجام شود. کارشناسان آوام چی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند و برای هر گونه خدمات درمانی و پزشکی می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید. برخی از خدمات آوام چی به شرح زیر می باشد:

  • خرید دارو آنلاین
  • تست فوری کرونا در منزل
  • ارائه جواب تست کرونا در کمتر از یک روز
  • ویزیت پزشک از بیمار کرونایی در منزل
  • تعویض و تمدید اینترنتی دفترچه بیمه
  • آزمایش در منزل
  • فیزیوتراپی در منزل
  • سونوگرافی در منزل
  • پرستار کودک و سالمند در منزل
  • پزشک متخصص در منزل
  • و ….

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 26856243-021 و 09107500967 تماس حاصل نمایید.

دانلود اپلیکیشن آوام چی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

جدیدترین مقالات

سفارش قرص متیمازول خارجی

برای سفارش قرص متیمازول خارجی میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.   قرص متیمازول چیست؟ یک داروی ضد تیروئید است…

2 ماه ago

سفارش واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی خارجی

واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی یک واکسن پیشگیرانه است که برای محافظت در برابر بیماری‌های ناشی از ۹ نوع ویروس پاپیلومای…

2 ماه ago

درمان زگیل تناسلی در خانم ها

زگیل تناسلی زگیل تناسلی یک بیماری عفونی است که از طریق ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) ایجاد می‌شود. این بیماری می‌تواند…

2 ماه ago

خرید واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی

برای جلوگیری از شیوع ویروس HPV بهترین پیشنهاد جامعه پزشکی به شما تزریق سه گانه واکسن های گارداسیل است. برای…

3 ماه ago

قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی

ویروس HPV که یک ویروس عفونی می باشد، در صورت مبتلا شدن فرد باعث بروز بیماری هایی می شود که…

3 ماه ago

خرید و قیمت قرص پاکسیل-paxil20mg

اصولا پاکسیل برای درمان افسردگی، اختلال وسواسی جبری، اختلال هراس، فوبیای اجتماعی، اختلال خلقی پیش از قاعدگی و اختلال استرس…

3 ماه ago