دسته‌ها: خدمات پزشکی

خدمات تزریقات در منزل

امروزه برای انجام تزریقات دیگر نیازی نیست حتما به درمانگاه ها و یا بیمارستان ها مراجعه کنید بلکه می توانید از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنید. درواقع با این خدمات دیگر نیازی به خروج از خانه، طی کردن مسافت زیاد همراه با ترافیک و ایستادن در صف انتظار مراکز درمانی و… ندارید. همچنین شما با دریافت خدمات تزریقات در منزل می توانید علاوه بر زمان در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید. شما می توانید از خدمات تزریقات در منزل آوام چی استفاده کنید، مجموعه آوام چی آماده خدمت رسانی با بهترین کیفیت ارائه به شما عزیزان می باشد. آوام چی یکی از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات پزشکی از جمله تزریقات در منزل، پزشک در منزل، پرستار در منزل، فیزیوتراپی و رادیولوژی در منزل و… می باشد. همچنین شما می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را در انواع برند ها و محصولات از داروخانه آنلاین و فروشگاه آنلاین آوام چی نیز خریداری کنید. برای استفاده و دریافت تمامی خدمات آوام چی می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه کنید و از آن ها بهرمند شوید.

مزایای تزریقات در منزل

  • تزریق، فعالیتی است که معمولا بسیار سریع انجام می‌شود و ممکن است وقت زیادی از شما نگیرد، از این رو استفاده از امکان تزریقات در منزل بسیار مناسب است زیرا با استفاده از این خدمات دیگر نیازی نیست برای انجام آن ساعت ها وقت خود را در ترافیک های شهری و همینطور شلوغی مراکز درمانی تلف کنید.
  • انجام خدمات درمانی در منزل برای بسیاری از افراد یک ضرورت است. چرا که آن‌ها به دلیل بیماری ‌ها یا آسیب ‌هایی که به آن‌ ها وارد شده ممکن است توانایی حرکت و مراجعه به مراکز درمانی را نداشته باشند، به همین علت استفاده از خدماتی مانند تزریقات در منزل بهترین راه کار برای این عزیزان است.
  • مزایای دیگری مانند به صرفه بودن از نظر هزینه، سپردن کار به متخصص دوره دیده و .. نیز از مزایای استفاده از خدمات تزریقات در منزل است و اهمیت آن را بیشتر می کند.
  • همچنین یکی دیگر از مزایای خدمات تزریقات در منزل این است که بسیاری از کودکان از تزریقات واهمه دارند و معمولا فرآیند واکسیناسیون آن‌ ها ممکن است با استرس و ناراحتی و گریه ‌ی آن‌ ها همراه شود، از این رو برای این‌ که میزان استرس کودکانمان را کاهش دهیم بهتر است که این تزریقات را در محیطی که به کودک حس امنیت و آرامش می‌ دهد انجام دهیم. این‌ گونه می ‌توانیم درصد زیادی از استرس او را که به واسطه حضور در مراکز درمانی به او وارد می‌شود کاهش دهیم. خدمت تزریقات در منزل یکی از روش ‌های کاهش این استرس‌ ها و نگرانی ‌هاست.

آموزش تزریق آمپول در منزل

مواردی از خدمات تزریقات در منزل آوام چی

  • تزریق آمپول های وریدی
  • تزریق آمپول های عضلانی
  • تزریق سرم
  • تزریق انواع داروها
  • پانسمان و تعویض پانسمان زخم محل جراحی

نکاتی راجع به تزریقات در منزل

باید تمام وسایل مورد نیاز برای تزریق مانند سر سوزن، آمپول، پنبه و الکل را تهیه کرده باشید. قبل از انجام تزریق باید از پلمپ بودن سر سوزن و شیشه حاوی دارو مطمئن شده باشید. بعد از پایان تزریق نیز باید بلافاصله سرسوزن را به سطل زباله بیندازید. در زمان تزریق دقت کنید که پرستار از یک دستکش یک بار مصرف نو استفاده کند. اگر قرار است برای بیمار چند تزریق انجام شود بهتر است که تمام تزریقات در یک ناحیه عضلانی انجام نشود، همینطور در صورت داشتن هرگونه آلرژی نسبت به یک دارو قبل از انجام تزریق، پرستار را مطلع کنید. بعد از انجام تزریق از گذاشتن مجدد سرسوزن خود داری کنی،. محل تزریق باید قبل و بعد از آن با الکل ضدعفونی شود.

همچنین به این نکته نیز باید اشاره کنیم که انجام تزریقات به صورت اصولی و درست بسیار حائز اهمیت است. زیرا تزریق کردن، کار بسیار مهم و تخصصی است که باید با رعایت تمام استاندارد های ایمنی انجام شود چون اگر به درستی انجام نشود مشکلات حادی را برای بیمار به وجود می­ آورد و یا حتی گاهی منجر به مرگ فرد می ­شود. تزریقات غیر ایمن بسیار خطرناک است چون بیماری­ هایی مانند هپاتیت و ایدز در اثر استفاده نامناسب از سرنگ به افراد منتقل می ­شود. پس توصیه می­ کنیم که برای انجام این امر مهم از مراز معتبر خدمات تزریقات دریافت کنید.

درباره هزینه تزریقات نیز باید بگوییم که هزینه آن به عواملی همچون فاصله منزل فرد تا مرکز درمانی، نوع تزریق و نوع دارو و… بستگی دارد. جهت اصلاع از هزینه های تزریقات در منزل می توانید به اپلیکیشن آوام چی مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

جدیدترین مقالات

اهمیت تزریق واکسن گارداسیل

اهمیت تزریق واکسن گارداسیل : ابتدا بهتر است درباره واکسن گارداسیل و نحوه عملکرد این واکسن اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان…

4 روز ago

سفارش قرص متیمازول خارجی

برای سفارش قرص متیمازول خارجی میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.   قرص متیمازول چیست؟ یک داروی ضد تیروئید است…

2 ماه ago

سفارش واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی خارجی

واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی یک واکسن پیشگیرانه است که برای محافظت در برابر بیماری‌های ناشی از ۹ نوع ویروس پاپیلومای…

2 ماه ago

درمان زگیل تناسلی در خانم ها

زگیل تناسلی زگیل تناسلی یک بیماری عفونی است که از طریق ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) ایجاد می‌شود. این بیماری می‌تواند…

2 ماه ago

خرید واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی

برای جلوگیری از شیوع ویروس HPV بهترین پیشنهاد جامعه پزشکی به شما تزریق سه گانه واکسن های گارداسیل است. برای…

3 ماه ago

قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی

ویروس HPV که یک ویروس عفونی می باشد، در صورت مبتلا شدن فرد باعث بروز بیماری هایی می شود که…

3 ماه ago