دسته‌ها: خدمات پزشکی

آزمایش کرونا با آوام چی

آزمایش کرونا با آوام چی

با گذشت حدود یک سال از شیوع ویروس کرونا در ایران، همچنان آزمایش کرونا در نقاط مختلف ایران انجام می شود و این بار آزمایش کرونا با آوام چی یکی از سریع ترین و بهترین راه های انجام این تست می باشد. در برخی از موارد خانواده ها مشکلاتی برای انجام تست کرونا را دارند و در مواردی دیگر برخی افراد شرایط مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها و بیمارستان ها را ندارند ولی آوام چی این مشکل را برطرف کرده است. خدمات تست کرونا در منزل این امکان را به متقاضیان می دهد تا در منزل خود و حتی به صورت خانوادگی این تست را انجام دهند.

همچنین جهت اطلاع از نتیجه تست خود لازم نیست چندین روز منتظر بمانید و آوام چی در عرض چند ساعت شما را از نتیجه تست خود مطلع می کند و اگر نتیجه تست مثبت بود، بتوانید سریعا خود را به دور از خانواده قرنطینه کنید. ویروس کرونا حدودا تا دو هفته در بدن باقی می ماند و ممکن است در چند روز اولی که مبتلا شده باشید هیچ علائمی از خود نشان ندهد و فقط با انجام آزمایش می توان از وجود آن باخبر شد.

افرادی که در معرض ویروس کرونا قرار داشته اند و یا یکی از اعضای خانواده آن ها به این ویروس مبتلا شده است، باید برای تست کرونا اقدام نمایند و اگر جواب تست آن ها منفی بود، جهت اطمینان بیشتر بعد از چند روز بار دیگر این تست را انجام دهند و اگر جواب هر دو آزمایش منفی بود به معنی پاک بودن فرد از این ویروس می باشد. جهت انجام آزمایش کرونا با آوام چی می توانید اپلیکیشن آوام چی را در تلفن همراه خود نصب کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

تست فوری کرونا

تست فوری کرونا برای آن دسته از افرادی است که می خواهند سریعا این آزمایش را انجام دهند و تست فوری کرونا بدون نوبت انجام می شود و نسبت به تست معمولی کرونا هزینه بیشتری دارد. شرکت آوام چی با داشتن کادری مجرب به طور کامل در سطح شهر تهران پوشش دهی دارند و در زمانی که شما درخواست آزمایش کرونا با آوام چی را داشته باشید کارشناسان ما سریعا هماهنگی های لازم را انجام می دهند و پرستاران مورد نظر برای انجام این کار اعزام می شوند.

پس از مراجعه پرستار به محل، از فرد مورد نظر آزمایش گرفته می شود و پرستار نمونه گرفته شده را در ظرف های مخصوص به آزمایشگاه منتقل می کند و در کمترین زمان نتیجه آزمایش به فرد اطلاع رسانی می شود و در صورتی که به برگه آزمایش احتیاج دارید، شرکت آوام چی یک برگه آزمایش معتبر در اختیار شما قرار می دهد.

راه های ثبت درخواست آزمایش کرونا با آوام چی

  • مراجعه به اپلیکیشن آوام چی
  • مراجعه به وب سایت آوام چی
  • تماس با شماره های 26856243-021 و 09107500967

راه های مبتلا نشدن به ویروس کرونا

خوشبختانه با دستورالعمل های جدید ستاد مبارزه با کرونا و وزرات بهداشت و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در حال کاهش می باشد ولی با این تفاسیر هنوز هم باید پروتکل های بهداشتی را مانند قبل انجام داد تا بار دیگر دچار موج جدید ویروس کرونا نشویم. اعمال محدودیت های کرونا در روند نزولی کرونا تاثیرگذار بوده است و اگر به همین شکل پیش برود، آمار بسیار پایین تری از این ویروس به دست می آید و با رعایت چندین نکات ساده و مهم می توانید سلامت خود و دیگران را تضمین کنیم.

  • در زمان خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنیم.
  • مهمانی ها، مسافرت و مراسمات را به حداقل برسانیم.
  • شست و شوی دست ها را جدی بگیریم و به طور مرتب به مدت 20 ثانیه با آب و مواد شوینده دست ها را بشوییم.
  • دست ها را به چشم، دهان و بینی نمالیم.
  • سیستم ایمنی بدن را با غذاهای مقوی و میوه ها بالا ببریم.
  • در مکان های شلوغ تجمع نکنیم.
  • رعایت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و در صف، مترو، اتوبوس و … از دیگران حدود 2 متر فاصله داشته باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از انجام تست کرونا می توانید از دیگر مقالات سایت بازدید نمایید و یا با کارشناسان ما تماس گرفته و شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید و کارشناسان ما در کمترین زمان به آن ها پاسخ خواهند داد.

خرید آنلاین دارو و لوازم بهداشتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

جدیدترین مقالات

سفارش قرص متیمازول خارجی

برای سفارش قرص متیمازول خارجی میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.   قرص متیمازول چیست؟ یک داروی ضد تیروئید است…

2 ماه ago

سفارش واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی خارجی

واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی یک واکسن پیشگیرانه است که برای محافظت در برابر بیماری‌های ناشی از ۹ نوع ویروس پاپیلومای…

2 ماه ago

درمان زگیل تناسلی در خانم ها

زگیل تناسلی زگیل تناسلی یک بیماری عفونی است که از طریق ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) ایجاد می‌شود. این بیماری می‌تواند…

2 ماه ago

خرید واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی

برای جلوگیری از شیوع ویروس HPV بهترین پیشنهاد جامعه پزشکی به شما تزریق سه گانه واکسن های گارداسیل است. برای…

3 ماه ago

قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی

ویروس HPV که یک ویروس عفونی می باشد، در صورت مبتلا شدن فرد باعث بروز بیماری هایی می شود که…

3 ماه ago

خرید و قیمت قرص پاکسیل-paxil20mg

اصولا پاکسیل برای درمان افسردگی، اختلال وسواسی جبری، اختلال هراس، فوبیای اجتماعی، اختلال خلقی پیش از قاعدگی و اختلال استرس…

3 ماه ago