دسته‌ها: خدمات پزشکی

تست آنلاین کرونا

تست آنلاین کرونا

شرکت آوام چی امکان تست آنلاین کرونا را به منظور جلوگیری از حضور شما در مکان های شلوغ و پر جمعیت فراهم کرده است و شما عزیزان می توانید به راحتی در منزل این تست را انجام دهید. ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی درباره ویروس کووید19، علائم و راه های پیشگیری از آن و همینطور انجام تست کرونا در منزل به شما عزیزان بدهیم، امیدواریم که مفید باشد.

ویروس کووید 19 چیست؟؟

ویروس کووید-19 یا همان ویروس کرونا، یک سندروم تنفسی شدید است که امروزه اکثر نقاط جهان را درگیر خود کرده است. ناراحتی حاصل از ویروس کرونا ممکن است به اندازه یک سرماخوردگی خفیف باشد و یا به اندازه ذات الریه شدید باشد. ویروس کووید 19 نوع پیشرفته تری از خانواده ویروس کرونا است که در ووهان چین شیوع پیدا کرد و به سرعت انتشار یافت. تا کنون میلیون ها نفر به این ویروس مبتلا شده اند و افراد زیادی جان خود را از دست داده اند. البته در این بین افرادی هم درمان شده اند. شما عزیزان می توانید با شناخت راه های پیشگیری از ویروس کووید 19 از خود و عزیزان خود محافظت کنید.  در متن زیر چند راه پیشگیری از ویروس کرونا را نوشتیم، با ما همراه باشید.

راه های پیشگیری از ویروس کووید 19

  • از تماس نزدیک با افراد بیمار اجتناب کنید.
  • از حضور در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد پرهیز کنید.
  • تا حد امکان در خانه بمانید و فقط برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شوید.
  • در خارج از منزل از لمس کردن چشم، بینی و دهان خودتان اجتناب کنید.
  • دستان خود را حداقل به مدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویید و اگر در جایی هستید که آب و صابون در دسترس نیست از مواد ضدعفونی کننده حاوی الکل 70 درصد استفاده کنید.
  • هنگام سرفه یا عطسه با دستمال کاغذی جلوی دهان و بینی خودتان را بگیرید و سپس آن دستمال را به سرعت دور بیاندازید.
  • اشیاء و سطوحی که با آن ها سر و کار دارید را دائماً پاک و ضدعفونی کنید.
  • در خارج از منزل حتماً از ماسک استفاده کنید و به هیچ وجه به ماسک خود دست نزنید.
  • از حضور در تجمعات و مهمانی ها جداً پرهیز کنید.
  • اگر مجبور به حضوراجتماع شدید حدالامکان بین خود و دیگران 2 متر فاصله ایجاد کنید.

آزمایش کرونا در منزل آوام چی مطمئن ترین راه تست تشخیص کووید-19

علائم ویروس کرونا چیست؟

از شایع ترین علائم این ویروس می توان به تب و لرز، سرفه خشک و خستگی مفرط اشاره کرد که در اکثر افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند مشاهده شده است. از علائمی که کمتر رخ داده است می توان به کوفتگی و درد، گلو درد، اسهال، حالت تهوع  یا استفراغ، ورم، سردرد، از دست دادن حس بویایی یا چشایی، گرفتگی یا آبریزش بینی، جوش زدن پوست یا رنگ پریدگی انگشتان دست و پا اشاره کرد. البته با مشاهده علائم جدی مثله (به سختی نفس کشیدن یا کم آوردن نفس، درد یا فشار روی قفسه سینه، از دست دادن توانایی حرکت یا تکلم، گیجی، ناتوانی در هوشیاری یا هوشیار ماندن، کبودی لب یا صورت) باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

تست کرونا در منزل به صورت آنلاین

از طرفی امروزه آزمایشگاه ها و مراکز درمانی یکی از شلوغ ترین مکان ها محسوب می شود که باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا یا همان کووید 19 می شود. از طرفی دیگر افرادی که مشکوک به کرونا هستند باید حتماً اقدام به انجام تست کرونا کنند. در صورت مراجعه به آزمایشگاه ها و مراکز درمانی حتی اگر فرد مبتلا به این ویروس هم نشده باشد امکان دارد که با حضور در تجمع و مکان هایی که افراد آلوده حضور پیدا می کنند به این ویروس مبتلا شود. از این رو به افراد توصیه می شود که حتی برای انجام تست کرونا در منزل بمانند و از تست کرونا در منزل به صورت آنلاین استفاده کنند، از این رو همانطور که در بالا گفتیم شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر در منزل خود و به دور از شلوغی ها این تست را انجام دهید فقط کافی است که اپلیکیشن آوام چی را دانلود کرده و اطلاعات خود را در آن ثبت نمایید تا در زمان نیاز، همکاران ما در اسرع وقت خود را به درب منزل شما برسانند.

و در پایان به شما عزیزان توصیه می کنیم حدالامکان در منزل بمانید و در صورت خروج از منزل نکات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید تا هم خود و هم عزیزان خود از این ویروس در امان بمانید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

جدیدترین مقالات

اهمیت تزریق واکسن گارداسیل

اهمیت تزریق واکسن گارداسیل : ابتدا بهتر است درباره واکسن گارداسیل و نحوه عملکرد این واکسن اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان…

3 روز ago

سفارش قرص متیمازول خارجی

برای سفارش قرص متیمازول خارجی میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.   قرص متیمازول چیست؟ یک داروی ضد تیروئید است…

2 ماه ago

سفارش واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی خارجی

واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی یک واکسن پیشگیرانه است که برای محافظت در برابر بیماری‌های ناشی از ۹ نوع ویروس پاپیلومای…

2 ماه ago

درمان زگیل تناسلی در خانم ها

زگیل تناسلی زگیل تناسلی یک بیماری عفونی است که از طریق ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) ایجاد می‌شود. این بیماری می‌تواند…

2 ماه ago

خرید واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی

برای جلوگیری از شیوع ویروس HPV بهترین پیشنهاد جامعه پزشکی به شما تزریق سه گانه واکسن های گارداسیل است. برای…

3 ماه ago

قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی

ویروس HPV که یک ویروس عفونی می باشد، در صورت مبتلا شدن فرد باعث بروز بیماری هایی می شود که…

3 ماه ago