دسته‌ها: نوشته های روز

خرید کپسول اکسیژن

خرید کپسول اکسیژن

اکسیژن تراپی یکی از درمان های رایج برای بیمارانی است که از مشکلات قلبی، ریوی، تنفسی رنج می برند و این درمان نیاز به خرید کپسول اکسیژن و یا اجاره کپسول دارد. در واقع کپسول اکسیژن ابزاری است برای کسانی که دچار کمبود اکسیژن هستند. کپسول اکسیژن برای بیمارانی استفاده می شود که سطح اکسیژن خون آنها کاهش یافته و برای مدت زمان محدودی نیاز به میزان اکسیژنی بالاتر از اکسیژن موجود در هوا دارند.

یکی از بخش های مهم صنعت گاز، تولید گاز تنفسی یا گاز طبی می باشد. این گازهای تنفسی هم در ظرفیت های بالا در مخازن کرایوژنیک بیمارستان ها و هم در سیلندرهای اکسیژن طبی خانگی برای بیماران تولید و به فروش می رسد. کپسول اکسیژن برای اکسیژن رسانی به افرادی که دارای کمبود اکسیژن هستند و دچار تنگی نفس بوده یا بیماری قلبی و ریوی دارند، نوعی وسیله همراه و حیاتی محسوب می ‌شود.

کپسول اکسیژن و اجزای آن

کپسول اکسیژن مخزن استوانه ای است که معمولا از جنس آهن و یا آلومینیوم بوده و برای ذخیره اکسیژن استفاده می شود. از متعلقات کپسول اکسیژن می توان به مانومتر، نازال اکسیژن، ماسک اکسیژن، ترالی حمل کپسول اشاره کرد. برای کنترل اکسیژن خروجی از کپسول از مانومتر استفاده می شود. با مانومتر،  دبی خروجی اکسیژن بر روی عدد مناسب وضعیت بیمار تنظیم می شود و توسط نازال بینی یا ماسک اکسیژن به بیمار منتقل می شود. ضمن اینکه مخزن آب داخل مانومتر کمک می کند تا اکسیژن مرطوب به ریه  برسد. ترالی نیز برای راحتی در حمل و نقل و انتقال کپسول اکسیژن کاربرد دارد. از آن جایی که کپسول‌ های اکسیژن دارای وزن تقریبا سنگینی هستند، برای جابه جایی آن ترالی حمل کپسول به کمک ‌تان می ‌آید.

اجزای کپسول اکسیژن شامل موارد زیر است:

  • فشار سنج: نشان دهنده فشار گاز درون کپسول است.
  • شیر تنظیم کننده خودکار: فشار گاز درون کپسول را قبل از رسیدن به مانومتر کاهش می دهد.
  • جریان سنج: مقدار اکسیژن مصرف شده را بر حسب لیتر در دقیقه نشان می دهد.
  • پیچ کنترل: به وسیله آن میزان اکسیژن را با توجه به جریان سنج می توان تنظیم کرد.
  • شیشه محتوی آب مقطر: برای مرطوب کردن اکسیژن به کار می رود.

جهت خرید و یا اجاره کپسول اکسیژن می توانید با کارشناسان آوام چی تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

انواع کپسول اکسیژن

این کپسول ها در دو نوع آلومینیومی و فلزی موجود می باشد:

 کپسول اکسیژن فلزی: معمول ترین و دردسترس‌ ترین کپسول‌‌ های اکسیژن، کپسول اکسیژن فلزی است. جنس بدنه این نوع کپسول‌ ها از فولاد است. با وجود وزن بالایی که نسبت به کپسول‌ اکسیژن آلومینیومی دارند، قیمت پایین ‌تری دارد و همین موضوع، مهم ‌ترین ویژگی بوده که آن را محبوب کرده است.

کپسول اکسیژن آلومینیومی: از نظر ظاهری کپسول‌ های جنس آلومینیومی شیک ‌تر از کپسول‌ های فلزی است. همچنین وزن سبک آن نسبت به کپسول فلزی، خورندگی کمتر و سازگاری بیشتر آن با محیط، همه عواملی است که باعث شده قیمت کپسول آلومینیومی بیشتر از کپسول اکسیژن فلزی باشد.

خرید کپسول اکسیژن در تهران

خرید و یا اجاره کپسول اکسیژن از منزل آوام چی

برخی بیماران که نمی توانند به راحتی و بدون کمک نفس بکشند به دستور پزشک نیاز به استفاده از کپسول اکسیژن دارند و برای این کار باید افراد اقدام به خرید و یا اجاره کپسول اکسیژن کنند. شرکت آوام چی یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پزشکی امکان اجاره و یا خرید کپسول اکسیژن را برای شما عزیزان فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید به راحتی به وب سایت و یا اپلیکیشن آوام چی مراجعه کرده و کپسول اکسیژن مورد نیاز خود را خریداری نمایید. با این امکان دیگر نیازی نیست شما مدت ها به دنبال کپسول اکسیژن بگردید و وقتتان را هدر دهید.

همچنین دیگر نیازی نیست برای شارژ کپسول اکسیزن نگرانی داشته باشید، چرا که در سراسر تهران کارخانه های شارژ کسپول اکسیژن وجود دارند که شما در زمان خرید کپسول اکسیژن از آوام چی می توانید آدرس آن ها را دریافت کنید. شارژ کپسول اکسیژن کمتر از 10 دقیقه زمان می برد و پس از تحویل آن به سرعت آن را دریافت خواهید کرد. همینطور شما می توانید با مرکز شارژ کپسول تماس گرفته و آن ها یک نماینده جهت بردن کپسول به منزل شما می فرستند و پس از شارژ کسپول اکسیژن در اسرع وقت به شما تحویل می دهند که در این روش شما باید هزینه بیشتری بپردازید. در زمان خرید کسپول اکسیژن از شرکت آوام چی کپسول اکسیژن را به صورت شارژ کامل به شما تحویل می دهد و شما هم می توانید از پر بودن آن اطمینان حاصل نمایید.  جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

جهت ورود به فروشگاه آنلاین آوام چی، روی پالسی شاپ کلیک نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

جدیدترین مقالات

اهمیت تزریق واکسن گارداسیل

اهمیت تزریق واکسن گارداسیل : ابتدا بهتر است درباره واکسن گارداسیل و نحوه عملکرد این واکسن اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان…

7 روز ago

سفارش قرص متیمازول خارجی

برای سفارش قرص متیمازول خارجی میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.   قرص متیمازول چیست؟ یک داروی ضد تیروئید است…

2 ماه ago

سفارش واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی خارجی

واکسن گارداسیل ۹ ظرفیتی یک واکسن پیشگیرانه است که برای محافظت در برابر بیماری‌های ناشی از ۹ نوع ویروس پاپیلومای…

2 ماه ago

درمان زگیل تناسلی در خانم ها

زگیل تناسلی زگیل تناسلی یک بیماری عفونی است که از طریق ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) ایجاد می‌شود. این بیماری می‌تواند…

2 ماه ago

خرید واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی

برای جلوگیری از شیوع ویروس HPV بهترین پیشنهاد جامعه پزشکی به شما تزریق سه گانه واکسن های گارداسیل است. برای…

3 ماه ago

قیمت واکسن گارداسیل 4 ظرفیتی

ویروس HPV که یک ویروس عفونی می باشد، در صورت مبتلا شدن فرد باعث بروز بیماری هایی می شود که…

3 ماه ago